Sen Anlat Karadeniz 29. Bölüm

  Aufrufe 2,722,575

Sen Anlat Karadeniz

Sen Anlat Karadeniz

Vor 13 Tage

Sen Anlat Karadeniz 29. Bölüm özeti:
Yiğit’i kurtaran Tahir baba olma sevincini yaşıyor. Ne pahasına olursa olsun Yiğit’i geri vermemeye kararlı olan Tahir, bunun için her şeyi yapmaya hazır. Tahir gözünü karartmış olacakları beklerken, Vedat’ın harekete geçmesine kim engel olacak?
Saniye oğullarının başına bir şey geleceğinden endişelenirken kendi başındaki derdin farkında değildir. Saniye’nin karşısına çıkan Fikret, onu geçmişten gelen büyük günahıyla yüzleştiriyor. Saniye’nin büyük sırrı ne?
Tahir ve Nefes Vedat’tan korkmadan yaşamaya kararlıdır. Onlar hiç tatmadıkları mutlulukları yaşayıp, aile olmanın tadını çıkarırken, Vedat hain planlarını gerçekleştirmek üzeredir. Vedat’ın Nefes’e dair elindeki büyük koz ne?
Sen Anlat Karadeniz
Ben Anlatınca Deli diyorlar
Yapım - Sinegraf
Yapımcı - Osman Sınav
Yönetmen - Veli Çelik / Yusuf Ömer Sınav
Senaryo - Erkan Birgören
Oyuncular - Ulaş Tuna Astepe(Tahir), İrem Helvacıoğlu(Nefes), Mehmet Ali Nuroğlu(Vedat), Sinan Tuzcu(Mustafa), Öykü Gürman(Asiye)
Sen Anlat Karadeniz DEwomen Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/J6yFwE
atv Resmi DEwomen Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Sen Anlat Karadeniz Web Sayfası;
goo.gl/LpZM4g

atvdizitürkiyeturkeyprogramtvyayınsen anlat karadenizyeni diziUlaş tuna astepekaradeniz dizisiirem helvacıoğluöykü gürmanmehmet ali nuroğlusinan tuzcugözde kansusen anlat karadeniz 1. bölümsen anlat karadeniz izlesen anlat karadeniz son bölümSen Anlat Karadeniz 29. BölümSak 29sen anlat karadeniz 29sen anlat 29

KOMMENTARE
Fatma Gül Yüksek
Fatma Gül Yüksek Vor 6 Stunden
Nefes ay gibi parlıyor
Oya İnce
Oya İnce Vor 6 Stunden
İZLEMEDİM, İZLEMİYORUM....YORUMUMU YAPIP KAÇACAĞIM....BOL BOL ŞİDDET, TEKRARLAR, YAPIŞKAN AŞK SEVENLER İZLESİN... VEDAT PAZARTESİ BİZİM TUNALI'DAYDI, SÖYLEMEDEN GEÇMEYİM....
Maral Yagmurova
Maral Yagmurova Vor 9 Stunden
Bezdum ya bu reklamlarda her 5 dakikadan çıkıyor bu kadar olmazki ya bir insaf
Zara Zara
Zara Zara Vor 11 Stunden
LUTVEN ETER FINAL YAPYN MILETIN ESEBLERIN POZURSUZ BELE SEY HARDA QORUNUB QULE BASINA DEYDI VIDAT QENE OLMEDI OQEDER YUMRUK EDI QENE AYKTA BU NE YA
Zara Zara
Zara Zara Vor 11 Stunden
DAHA ESEBLESIREM BU NEDE OLURE VIDAT MILETI OLDIRIR HANYMLARA ZULUM VERIR OZIN RAHAT POLISTAN QUTARYR ONA HESNE ELEMILER AMA VIDATYN SOZIYLE NEFESI INDI BASALAR ICERI BU POLISTAR YATYBLAR BIR BOLIMDE AYLTYNDA OLARY
Бродяга По Жизни
Бродяга По Жизни Vor Tag
Nehayet nefesle tahir opuwdu bundan sonra bakmasamda olar
hesen huseynli
hesen huseynli Vor Tag
Guzel bolum yine 👍👍👍
Ayka Eminova
Ayka Eminova Vor Tag
Ben bu olana bayildim ya sevdim bu erkeyi aktiyoru her gorunce bedenim titreyr
rukije bilali
rukije bilali Vor Tag
en guzel bolum ayni zamanda en sinirici
aahat kazem
aahat kazem Vor Tag
الزير سالم الحلقه اا
TUNCAY bro
TUNCAY bro Vor Tag
Üeee
Ali Alzubayde
Ali Alzubayde Vor Tag
🇮🇶
Muazzez Kır
Muazzez Kır Vor 2 Tage
Fikretin karısı Tahirin amcası deli Tahiri seçti. OĞLU VEDAT DA aynı kaderi yaşadı karısı deli Tahirin karısı oldu :) Fikretin oğlu vedat ve sonu kendisininki gibi olmasın diye oğlunu durdurmaya geldi. Bencee :))
slayt tv 3
slayt tv 3 Vor 2 Tage
En güzel bölümm
İbrahim Sarı
İbrahim Sarı Vor 2 Tage
İnsan diz çöker be☺
Gamze Bayar
Gamze Bayar Vor 2 Tage
Her bölümde vedatin yeni bir planı olması ve o planı tıkır tıkır işlemesi kazanması beni ayar ediyor.Bana katılanlar...like
Cihan Taze
Cihan Taze Vor 2 Tage
VEDAT gelceği varsa göreceğide vardıır
Töre Doğan
Töre Doğan Vor 2 Tage
*Son dakikalarr çok guzell yaa❤❤*
Tuana Cetin
Tuana Cetin Vor 2 Tage
1:59:41 zaten film degilmi??? 😂😂😂
Elif Luelleci
Elif Luelleci Vor 2 Tage
Artik su Vedatin isini bitirsinler
Eyvaz Eyvazli
Eyvaz Eyvazli Vor 2 Tage
Serefsiz vedat
Sabrina Kurtesevic
Sabrina Kurtesevic Vor 2 Tage
Waiii cök ama cök guzelmis nefes 🤤🤤🤤😍😍😍🤗🤗
Eli Sefereliyev
Eli Sefereliyev Vor 2 Tage
Usaum cok guzel daa bu film
xeyuw alim
xeyuw alim Vor 2 Tage
Istanbulu awki memnudan sevdik Trabzonuda sen anlat karadenizden sevdik
Azra Balta
Azra Balta Vor 2 Tage
Varya biz bebeğimiz konuştuğu için seviniriz bunlar mercan konuştuğu için seviniyorlar😁😁😁😁💐😀😀😀ama merca nın konuştuğunda sevindim👧👩ama Nazardan da bunu beklemezdim he neyi mi beklemezdim nazarın bu itle evlen mesini beklemezdim👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👸🏻⚠️🙍🏻‍♂️
Esraa O
Esraa O Vor 2 Tage
Tahir sence ben salak mıyım 😂😂
Selahattin Kuscu
Selahattin Kuscu Vor 2 Tage
tükürünce çok sevindimmm
Öykü ve Melisa nın eğlenceleri -Yogi tv
Öykü ve Melisa nın eğlenceleri -Yogi tv Vor 2 Tage
*Bu bölümü diğerlerinden daha cok sevdim*
serap strap
serap strap Vor 2 Tage
شي بجنن هل مسلسل
cndmrrr cndmrrr
cndmrrr cndmrrr Vor 2 Tage
1:42:30 bu cok yakışmıştı
Nes Pines
Nes Pines Vor 3 Tage
"Erkektim, adam ettin..."
Salam Fgdouj
Salam Fgdouj Vor 3 Tage
Sonlara yakın iyi gidiyordu da plisler içine etdi
PRO GİRL
PRO GİRL Vor 3 Tage
1:47:25 'ten başlayıp1:47:30 'a kadar izleyi ☺😗
Арзу Байрамова
Арзу Байрамова Vor 3 Tage
Kazahstanan baxanlar 👍👍👍
Erkan Ilhan
Erkan Ilhan Vor 3 Tage
Tahir nefes değil ulaş tuna astepe 💟💜💜💜 feride hilal akın
Dietik Tortlar
Dietik Tortlar Vor 3 Tage
Beyeni toplasın deye yorum düşünüb yazan kaç kişiyiz🤪
Rahman Onmaz
Rahman Onmaz Vor 3 Tage
O ha en güzel bu bölümü herhalde
Sare Rana
Sare Rana Vor 3 Tage
bence çok güzel
Aleyna Angelova
Aleyna Angelova Vor 3 Tage
Bi dakika balim nerde hic gozukmuyo
Yavuz Şimşek
Yavuz Şimşek Vor 3 Tage
Sacma diyenler salak olmayin hic sacma degul
Hazel Tekin
Hazel Tekin Vor 3 Tage
Bu filmi sevmeyenler ve karadeniz imizi yanlış tanıtıyor diyenler layk atsın
Deniz Eliyeva
Deniz Eliyeva Vor 3 Tage
Ya Super bu dizi ya burdakilerin hemsini seveyrum be
Sare Efe
Sare Efe Vor 4 Tage
Güzel
Sniper Alex
Sniper Alex Vor 4 Tage
48:50 tavşan korktuğu için kaçmaz, kaçtığı için korkar derken ne demek istedi hiç anlamadım :D
Okan Özpınar
Okan Özpınar Vor 4 Tage
Ne güzel kar yağmış denize gitmişler
Tıpçı Tıpçı
Tıpçı Tıpçı Vor 4 Tage
Bu bölümüyle sen anlat Karadeniz'de gözümde istifini yitirdi. Saçma sapan fox dizilerine benzedi. 🤨😒
turkeydrift carr
turkeydrift carr Vor 4 Tage
2:03:19 muhteşem yaaa😍😍😍
Diamond road
Diamond road Vor 4 Tage
Sahila N
Sahila N Vor 4 Tage
Nefesden basqa her kes guzel oynuyar nefes cox agliyir insanin ici sixilir
Sercan Taşlı
Sercan Taşlı Vor 4 Tage
Neden 30.bölüm yok bu ne biçim iştir ya severek izliyoruz soğutmayın adamı
Sen Anlat Karadeniz 30. Bölüm
Sen Anlat Karadeniz
Vor 6 Tage
Ah Nerede HD Tek Parça
ARZU FİLM
Vor 11 Monate
Sen Anlat Karadeniz 28. Bölüm
Sen Anlat Karadeniz
Vor 20 Tage