KanalD

KanalD

Vor 9 Tage

Muhteşem İkili 3. Bölüm Fragmanı yayında! Barca geçmişiyle yeniden karşı karşıya kalıyor! MKC, en zor zamanda yardıma koşuyor!
Barca'nın karısını ve çocuğunu öldüren adam çok yakındır. Fakat elleri bağlı halde ona ulaşamaması onu bitirmektedir.
Barca'yı kurtarmak için gelen MKC, tuzağın tam ortasında kendini bulur.
Muhteşem İkili, heyecan dolu bölümüyle 15 Kasım Perşembe akşamı Kanal D'de!
HİKAYE VE KÜNYE:
Biri Anadolu diğeri Avrupa Yakasının en iddialı Organize Şube komiseri olan herkesin soyadı ile hitap ettiği Mert Barca ile Mustafa Kerim Can, teşkilatta bilinen adı ile MKC bir uyuşturucu operasyonu için bir araya gelmek zorunda kalırlar. Operasyon Barca’nın cesareti, MKC’nin zekası ile başarı ile sonuçlanırken, yıllardır birbirinden uzak durmaya çalışan bu iki adam ortak bir düşman edinmiş olur. İki polis, birbirleriyle olan sorunlarını bir kenara bırakmak ve ortak düşmanlarına karşı birlikte savaşmak zorunda kalırlar. Düşmanları çok güçlü, mücadeleleri zorludur ama birbirlerine tahammül etmeleri daha zor olacaktır.
İş hayatında oldukça başarılı iki komiserden Barca, kaybettiği karısının yasını tutarken, MKC ise büyük bir aşkla bağlı olduğu ancak ayrıldığı eski karısını aklından çıkaramamıştır. Barca ve MKC, bir yandan özel hayatlarında aldıkları yaraları sarmak için çabalarken bir yandan da düşmanlarını alt etmek için beraber çalışacaklardır.
Yapım: TMC
Yapımcı: Erol Avcı
Yönetmen: M.Çağatay Tosun
Senaryo: Başar Başaran, Emre Özdur Uygulayıcı
Yapımcı: Engin Sarıal
Müzik: Hasan Özsüt,Işıl Özsüt
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: Burhan Türk
2.Yönetmen: Filiz Adıgüzel
Kostüm Tasarım: Yasemin Akdaş Tekel
Oyuncular: İbrahim Çelikkol (Barca), Kerem Bürsin (Mustafa Kerim Can), Özge Gürel (Nilüfer), Öykü Karayel (Yağmur), Engin Şenkan (Feridun Barca), Zafer Algöz (Yüksel), Eren Hacısalihoğlu (Demiray Hazan), Bora Koçak (Semih Karan), Sabahattin Yakut (Volkan Önder), Özbek Kaplan (Metin Meriç), Alper Baytekin (Saffet), Gökay Müftüoğlu (Hasan), Onur Ayçelik (Barbaros), Su Demirel (Yasemin), Fatih Odabaş (Mehmet Kaan Can), Erden Alkan (Sabri Hoca), Alptekin Ertürk (Bekir Hazan)
Instagram: instagram.com/muhtesemikilidizi/?hl=tr
Facebook: facebook.com/muhtesem2lidizi
Twitter: twitter.com/muhtesem2lidizi

Kanal DChannel DTurkish TVKanaldMuhteşem ikiliMuhteşem ikili dizisiMuhteşem ikili bölümlerMuhteşem ikili özel klipleriMuhteşem ikili kanal dİbrahim ÇelikkolKerem BürsinÖzge GürelÖykü Karayelmuhtesem ikilimühtesem ikilimuhtesem ikili barcabarcabarçamkcnilüferniluferyağmur mkcbarca nilüfertehlikeli ikiliefsane ikiliikili

KOMMENTARE
Ismet Eliyev
Ismet Eliyev Vor Tag
Bu filmin ismini nasil yazib tek parca baka bilirim ?
Havva Öztürk
Havva Öztürk Vor Tag
İnşallah erkenden bitmez dizi çok güzel 👍
Receb Huseynov
Receb Huseynov Vor 2 Tage
Hec olmasa axıra kimi qoyalar vidoyu bura 4 deqe 3 deqe qoyukar
Sem Kin
Sem Kin Vor 2 Tage
Kerem cok klas farkli bir oyuncu, Dövús teknikleri Krav Maga benziyor
Sekine Quliyeva
Sekine Quliyeva Vor 2 Tage
Cooox guzel kinoduuuuu💥💥💥💥💥💥💥💥💣💣
Dj Thirtyfive
Dj Thirtyfive Vor 3 Tage
Babasını mı öldürdüler ve Barca tek manyak o olsun istiyor MKC ye manyak mısın diyor hahahahusjs
Star Boss
Star Boss Vor 3 Tage
Barcaaaa 👊😎😎😎
Fatma Baydar
Fatma Baydar Vor 3 Tage
Kanal d sana sesleniyoruzzzz sakin final yapma belki pek izlenmeye bilinir cunku persembe günü dizi ama reyting kurbani yapma olmadi biraz gec saate alin yine izlenir persembe önceden tutulmus izlenilen birkac dizi var 😔
Star Boss
Star Boss Vor 3 Tage
Fatma Baydar Ne alaka boyle dusunme !!! Bir numara on numara diZi!!!
Çiğdem BEKTAŞ
Çiğdem BEKTAŞ Vor 3 Tage
Bu diziye Kıraç tan bir müzik çok yakışırdı.Benim için tek eksiklik odur.İnşallah ilerleyen bölümlerde görebiliriz...
Tezcan Davran
Tezcan Davran Vor 3 Tage
Şu MKC'nin oğlunu tek ben mi yemek istiyorum. Çok tatlı ya. Maşallah ne güzel bir oyuncu. Anne babası miniği oyuncu olsun diye yapmışlar sanki ❤️😍
omer cevik
omer cevik Vor 4 Tage
Kerem bursinin oyunculuğunu başarılı bulmuyorum ibrahim celikol olmasa izlenmez dizi
Mario Rodio
Mario Rodio Vor 4 Tage
👍👍👊
Aysen Hesenova
Aysen Hesenova Vor 4 Tage
Güzel bir dizi olmuş amma Siyah beyaz aşk AsFer 💕🌸😔😍. ..
Enes Çelikkol
Enes Çelikkol Vor 4 Tage
İbrahim çelikkol harbiden oskarlık oynamış be! Bilmesem harbiden yaşıyor derdim.
Mphone Mphon3
Mphone Mphon3 Vor 5 Tage
In lovèeeeeee mkc mkc mkc
merhaba merhaba
merhaba merhaba Vor 5 Tage
Çarpışma da persembe günüymüs insallah mühtesem ikili geçmez...💪💪💪💖
Star Boss
Star Boss Vor 3 Tage
Gecmez insallah .
Ufuk Keske
Ufuk Keske Vor 3 Tage
Malesef üzülerek söylüyorum geçecek gibi duruyo ☹️☹️☹️keșke gününü deyiștirseler
Star Boss
Star Boss Vor 5 Tage
merhaba merhaba inşallah .. ...muhteşem ikili sahnesinden alıntı yaptı hemen zaten Alemin kralı geliyor sloganıyla 😡
Cinara Malizade
Cinara Malizade Vor 5 Tage
İbrahim yine dokdurmuss.Yaaa bayiliyorum bu oyuncuyaaa...
Fati Annaba
Fati Annaba Vor 5 Tage
كلهم.حيوانت.قعدين.شهوفي الشباب.وكلهو.حرام.احكم.في. دينكم.ياشباب.تزوجو.في الحال.وتدخلواالجنة.وبعدوعلى.النار
Furkan Bayazıt
Furkan Bayazıt Vor 5 Tage
Teşekkürler KanalD harika bir dizi senaristi sakin değiştirme
REVAN SIRINOV
REVAN SIRINOV Vor 6 Tage
Gelsin film artik kanal d sonsuz teşekkürlər
Star Boss
Star Boss Vor 6 Tage
BARCOOO💪😌
Scorpion 06
Scorpion 06 Vor 6 Tage
kim öldü
Imn Wkl
Imn Wkl Vor 6 Tage
İnşallah bu dizi tutar.. Aslında kanal D dizisi çabuk vazgeçer da bir umut var bu sefer hadi bakalım 😌👌
Imn Wkl
Imn Wkl Vor 6 Tage
Vay be ibrahim bu nasıl bi oyunculuk.. Gerçekten bu adam inanmaz bırı 👏👏👏👏👏
İremnur Altıniş
İremnur Altıniş Vor 6 Tage
Aga bu dizi bitmesin izleyin beee
Batuhan Polat
Batuhan Polat Vor 6 Tage
Hemen öldürmüşler hocayı
Asli Nur
Asli Nur Vor 6 Tage
Bitmez insallah cok güzel dizi heycan dolu almanyadan izliyorum oyuncular muhtesem ...... harikalar
Sehla Namazzade
Sehla Namazzade Vor 6 Tage
En sevdiyim iki oyuncu bir arada heqiqeten..☺☺☺😊😊😊😊
Totu Isayeva
Totu Isayeva Vor 6 Tage
Cok sevdiyim bir dizi oldu.Hamisi basrol oyuncular super.Insallah reyting qurbani olmaz.
xkskks jsksksk
xkskks jsksksk Vor 6 Tage
Perşembe günü çok iyi diziler var Perşembe günü olması büyük bir hata olmuş
Dogukan Melek
Dogukan Melek Vor 6 Tage
Eger müzikleri heyecanli olsa yönetmen.degisse ve düsman rolündeki adam.yerine daha taninan.biri gelse ve kanal d de yayinlanmasa cok efsanr bir dizi olabilirdi kanal d bu reytingle fisini cekicek gibi aslinda iyi bir dizi fragman da.cok ilgi cekici olmus...
وردة الاميرة
وردة الاميرة Vor 6 Tage
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Siyah Beyaz
Siyah Beyaz Vor 6 Tage
bu cenaze barcanın karısının değil mi ve ayrıca o cenazede mkc nası var onlar sonradan tanışmadı mı ayrıca karısı ne zaman öldü kafam karıştı lan
Star Boss
Star Boss Vor 6 Tage
Siyah Beyaz ☺️
Siyah Beyaz
Siyah Beyaz Vor 6 Tage
+Star Boss 😁 ben ilk bölümü izlemedim her şey ordan çıktı sağol 😀
Star Boss
Star Boss Vor 6 Tage
Siyah Beyaz tanisiyorlar zaten ama birbirlerini sevmiyorlar gûya😁herkez kendine gore ben iyiyim diyor😁gecmisi gösteriyor fragmanda eskiyi
Erturk Ulas
Erturk Ulas Vor 6 Tage
Miami Vice ın Turk uyarlaması.
Selim Tekeş
Selim Tekeş Vor 6 Tage
Abi yabancı filmlere benzemiş başarılı 😊😊
Star Boss
Star Boss Vor 6 Tage
2. Fragman gelsinnn 🙏
Pa Tan
Pa Tan Vor 6 Tage
Bu dizi niye yok yutbda
Zaza Dayı
Zaza Dayı Vor 6 Tage
Ben bu sahneyi içerde dizisinden hatırlıyorum
aynur güneş
aynur güneş Vor 7 Tage
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Hilal İşeri
Hilal İşeri Vor 7 Tage
Bu reyting ölçerler kimlerin evine koyuluyor merak ediyorum güzel diziler 3 5 bölümde bitiyor saçmalıklar reyting yapıyor gerçekten anlamıyorum!
Usmonova shoira
Usmonova shoira Vor 7 Tage
Gercekden muhtesem ikili olmus,coh guzel dizi
Gulhanim Yaman
Gulhanim Yaman Vor 7 Tage
Helal sana ibo oynamiyon yaşıyon resmen
Jokalp Karayel
Jokalp Karayel Vor 7 Tage
😍👏👏👏👏👏👊
ربوبي محمد
ربوبي محمد Vor 7 Tage
iboooooo🔥🔥🔥🔥
Emine Nur Ayhan
Emine Nur Ayhan Vor 7 Tage
Ibrahim Çelikkol nasıl bir oyuncusun sen? Muhteşem. 🖤🌟
Sümeyye Hatipoğlu
Sümeyye Hatipoğlu Vor 7 Tage
İlk bölümden beri izliyorum çok güzel😍😍kerem ❤️ibrahim uyumu çok iyi
osman sağıroğlu
osman sağıroğlu Vor 7 Tage
Perşembe muhteşem ikili de kötü adam rolüyle sizlerleyiz şimdiden iyi seyirler bol reyting ler ... 😉✋
Fatma Karslı
Fatma Karslı Vor 7 Tage
Ugur yücel gibi bir üstadı bir bolumluk çagırmamıșlar dır inșallah bōyle bir kalite bu dizide iyiydi
Kolge Azealizade
Kolge Azealizade Vor 7 Tage
inşallah uzun sürer reytingi bol olur😇😇😇
Kolge Azealizade
Kolge Azealizade Vor 7 Tage
inşallah uzun sürer reytingi bol olur😇😇😇
UPDATE week 10 | BRUGKLAS S7
BrugklasTV
Vor 8 Tage
Bozuk Düzen - 2. Bölüm
Bozuk Düzen
Vor 2 Tage
MKC Barca Liman Operasyonu
Cihan Korkmaz
Vor 15 Tage
THE TITAN GAMES First Look
The Rock
Vor 14 Tage