Halloween Makyajı Yaptım!

  Aufrufe 1,336,363

Danla Bilic

Danla Bilic

Vor 24 Tage

Çekilişe katılmak için; gleam.io/uUlea/hediye-rn-ekilii
#DanlaBilic #Helloween #Makyaj
Sosyal medya hesaplarım;
►Instagram: instagram.com/danlabilic/
►Twitter: twitter.com/danlabilic
►SnapChat: snapchat.com/add/danlabilic
Diğer Videolarım;
►Kısa Sürede Popüler Olan Kız Makyajı ft Ece Seçkin
luxuryhomesbyterriblog.com/id/video-WEGbLuktAZs.html&t=25s
►Fenomen Olunca DJ Olan Kız Makyajı
luxuryhomesbyterriblog.com/id/video-stC4pMPBWoI.html&t=25s
►Yeditepe Üniversitesi %50 Burslu Kız Makyajı
luxuryhomesbyterriblog.com/id/video-7WGCmwIJLus.html&t=25s
►Diyetteyim Diyip Yemediği Sadece Masa Kalan Kız Makyajı
luxuryhomesbyterriblog.com/id/video-SZ5SHSpVeKw.html&t=25s
►Sevgililer Gününde Sevgilisi Olmayan Kız Makyajı ❤
luxuryhomesbyterriblog.com/id/video--vUDhdWHMSQ.html&t=25s
►Hocam Sadece Rimel Var Diyen Kız Makyajı
luxuryhomesbyterriblog.com/id/video-cpVaRagRJBc.html&t=25s

Kanalıma abone olmayı unutmayın :) Yorumlarınızı da bekliyorum.
►Facebook grubuma katılarak da kamera arkası görüntüleri izleyebilirsiniz;
facebook.com/groups/1603334723296281/?ref=bookmarks
En başta çalan şarkı "Get Lost" by Jeris (luxuryhomesbyterriblog.com/id/video-l5a76StlH78.html) and the Spotify link is open.spotify.com/album/5Lv37fCGUoPEEiI1dLj80T

►Merhaba, kanalıma hoş mu geldiniz bilmiyorum ama burada diğerleri gibi sıradan içerikler üretmiyorum. Bu kanalda kış makyajı, bitenler ya da favorilerim başlıklı videolar asla göremeyeceksiniz. Burası benim duygularımla makyajı birleştirdiğim çok değişik bir kanal :) Umarım keyif alıyorsunuzdur. Sizin eğlendiğinizi - öğrendiğinizi gördükçe içerik üretmeye devam edeceğim. İzlediğiniz için çok teşekkür ederim.

danla bilic danla bilic makyaj güzellik kozmetikkozmetikgüzellikbakımönerilerfavorilertavsiyelersık kullandıklarımen sevdiklerimbeğendiklerimseçtiklerimtarzıminstagrammakyajHelloweenmakyaj yaptım

KOMMENTARE
Danla Bilic
Danla Bilic Vor 24 Tage
Çekilişe katılmak için; gleam.io/uUlea/hediye-rn-ekilii
Muhammet Mir
Muhammet Mir Vor 12 Tage
HIZLANDIRILMIŞ YERLEREDE NİGHTCORE HAPPY HALLOWEN ŞARKISI KOYAYDIN
Muhammet Mir
Muhammet Mir Vor 12 Tage
(şirin bir sesle) Hallowen Makyajı Yaptım (katı bir sesle) İYİ BOK YEDİN AFERİN
PAŞA, RAMAZAN KAYA
PAŞA, RAMAZAN KAYA Vor 13 Tage
Pasa
Ali Rıza Özdemir
Ali Rıza Özdemir Vor 14 Tage
YENİ TATİL VİDEOLARI İSTİYORUUUZZ😂❤️❤️❤️
yesimecemhakan 12345
yesimecemhakan 12345 Vor 16 Tage
Maze
Ultil4t Xlast
Ultil4t Xlast Vor 15 Stunden
Videonun yarısı hıhı diye geçdi asdasadass :D
Yonca Aydın
Yonca Aydın Vor 16 Stunden
Nefes alamıyorum şuan😨
oyun deposu
oyun deposu Vor Tag
Abla çok güzelsin ama yüzün yaşlanıyo saçma makyaşlar yapınca normaldede güzelsin
qwertyuiop asdfghjklzxcvbnm
qwertyuiop asdfghjklzxcvbnm Vor Tag
Lan adam kadını çözmüş _&! "+₺+' yapıyo anlıyo
qwertyuiop asdfghjklzxcvbnm
qwertyuiop asdfghjklzxcvbnm Vor Tag
çekiliş ne zaman açıklanıcak
camlica4A SINIF
camlica4A SINIF Vor Tag
seviliyorsunyalak
Baran Sırat
Baran Sırat Vor 2 Tage
"Helloween Makyaj Yaptım" değil de "Fotoğraflarını beğenen kız bu muydu aşkım kız makyajı" temalı videolarını özledik. İçime dert oldu video isimleri.
bb
bb Vor 2 Tage
%10 makyaj %90 hMhmhNmh
GrEeN CaT
GrEeN CaT Vor 3 Tage
Çok korkunç olmuşsun yalak! :) tabiki de şaka sana hiç yalak dermiyim💙💙💙💙😍😘😎😋😊🙋
Tülin Tamer
Tülin Tamer Vor 3 Tage
Sen YALAĞIN tekisin
Kadir Boz
Kadir Boz Vor 3 Tage
09:18 nerenle neyi koyucaksın acaba merak ediyorum..
yagiz peker
yagiz peker Vor 3 Tage
Harbi travest misin
Emily Rose Watson
Emily Rose Watson Vor 3 Tage
Abi ne kadar zayiflamissin oha ben seni tombik halinle sevmiştim be neyse sağlıklı ol da nasıl mutluysan o şekilde ol
Harley Quinn
Harley Quinn Vor 4 Tage
Hıhııhıı hııhhııı ıhhıı hıhı ıhhhı
Elif Kavaklı
Elif Kavaklı Vor 4 Tage
Konuşamamış halin bile tatlı❤❤
Melisa kpkl
Melisa kpkl Vor 5 Tage
Videonun %80'i "Hıhıhıh hıhıhı"😅sinirim bozuldu.Hahahahahaha
Barney Stinson
Barney Stinson Vor 5 Tage
arkadaki kameraman danlanın google translate gibi
Elif Can
Elif Can Vor 5 Tage
Bu halde bile hep konustu aq ndidndjdidn karsidakide hepsini anladi
Isil
Isil Vor 5 Tage
Bence dış ses cok fazla
Irmak Yildirim
Irmak Yildirim Vor 5 Tage
Abla saçlarını niye toplamadın
moonlight
moonlight Vor 6 Tage
korkunç makyaj yapıp dışarı çık
sena celik
sena celik Vor 6 Tage
Girişi izledim Kesinlikle beğenmedim ve çıktım 👎👎👎
botül delibas
botül delibas Vor 6 Tage
2 milyon oluyoz kızlarrr
Nagehan Dursun
Nagehan Dursun Vor 6 Tage
Cam
Başak AÇIKALINLI
Başak AÇIKALINLI Vor 6 Tage
Ne diyon kızz😂
Bahis Man
Bahis Man Vor 6 Tage
Geri zekalikkta sınır tanimiyorsunuz
Yasin Adiguzel
Yasin Adiguzel Vor 6 Tage
💙💙
Sena Coşkun
Sena Coşkun Vor 7 Tage
Kameraman harika yaa
Tolga Özdemir
Tolga Özdemir Vor 7 Tage
Terbiyesiz it toplumu bozuyosunuz bekle seni davada ağır cezalar giyceksin
HüseyinYT
HüseyinYT Vor 7 Tage
damla biliç ebes batur kerimcan durmaz show haberde cıktılar yine
Gaye Apaydin
Gaye Apaydin Vor 7 Tage
Show habere
Gaye Apaydin
Gaye Apaydin Vor 7 Tage
Abla habere cıktınnnn
Seyma Simsek
Seyma Simsek Vor 7 Tage
Arkadaşlar lütfen şu kelimeyi doğru telafuz edelim. Cadılar Bayramı nın ingilizce kelimesi yani halloween [halouviin] olarak telafuz ediliyor. Lütfen halovın demeyelin rica ediyorum.
Seyma Simsek
Seyma Simsek Vor 7 Tage
Arkadaşlar lütfen şu kelimeyi doğru telafuz edelim. Cadılar Bayramı nın ingilizce kelimesi yani halloween [halouviin] olarak telafuz ediliyor. Lütfen halovın demeyelin rica ediyorum.
Güliz Karaoğlan
Güliz Karaoğlan Vor 7 Tage
çok başarılı
dance with Me
dance with Me Vor 7 Tage
Cadılar bayramınız mübarek olsun hwhwhwhwht
The Zeyn
The Zeyn Vor 8 Tage
Ödü bokuna karışan kızın makyajı
Şimel Keskin
Şimel Keskin Vor 8 Tage
*birazdaha yırtıyım ağzımı... ???*
Şeyma Yl
Şeyma Yl Vor 8 Tage
yaa acayip güzel oldu dlcldnckdmfmx0
swiftie
swiftie Vor 8 Tage
Iyy bu ne kusucam
AMATŐR ASMR
AMATŐR ASMR Vor 8 Tage
Seni hic sevmiyorum
Nur D.
Nur D. Vor 9 Tage
oha aşırı zayıflamışsın maşallah
Mislina Taşcı
Mislina Taşcı Vor 9 Tage
Sen benim sevgilime mı baktın senin ağzını yırtarım makyajı
Luto Mlbb
Luto Mlbb Vor 9 Tage
Süper
Güney_ korem
Güney_ korem Vor 9 Tage
Helloween makyajı ile sokağı çıkarmısın bunun vidyo sunu çekermisin
Sudesu Hdhn
Sudesu Hdhn Vor 9 Tage
Bi 2 milyon olamadık amq
Eğlence Yeri
Eğlence Yeri Vor 9 Tage
Töbestağfurullah didim ONE
Saliha Tasdemir
Saliha Tasdemir Vor 9 Tage
İgiiiiiiiigg diye anlıyom
SURE YILDIRIM
SURE YILDIRIM Vor 9 Tage
😍😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏
Vize Haftası Makyajı
Danla Bilic
Vor 11 Tage
10 TL’YE HALLOWEEN MAKYAJI YAPMAK ?
Tolgahan Çağla
Vor 23 Tage
BELEŞÇİ BLOGGER MAKYAJI
Danla Bilic
Vor 4 Monate
Sürekli Diyette Olan Kız Makyajı
Danla Bilic
Vor 10 Monate