Sen Anlat Karadeniz

Sen Anlat Karadeniz

Vor Monat

Sen Anlat Karadeniz 26. Bölüm özeti:
Vedat’ın kurşunu Tahir’in merhametsizliğinin bedeli olurken, Nefes can çekişiyor. Vedat demir parmaklıklar ardında duvarlara, Tahir Karadeniz’e Nefes diye ağlıyor. Nefes Tahir’in yakarışlarını duyup sevdiğine tekrar yol olacak mı?
Bunca işkenceye rağmen hayata tutunmayı asla bırakmamış olan Nefes, bugüne kadar hep başkalarına nefes oldu. Şimdi kim ona nefes olacak, kim can verecek?
Nefes yaşam savaşı verirken Yiğit annesinin zor durumda olduğunu hissetti. Anne ve oğlu birbirine bağlayan kuvvetli bağ Nefes’in hayatta kalmasını sağlarken, Yiğit için de aynı şey geçerli olacak mı? Ay Işığında Uluyan Kurt, Mavi Tüylü Geyik olmadan hayatta kalmayı başarabilecek mi?
Sen Anlat Karadeniz
Ben Anlatınca Deli diyorlar
Yapım - Sinegraf
Yapımcı - Osman Sınav
Yönetmen - Veli Çelik / Yusuf Ömer Sınav
Senaryo - Erkan Birgören
Oyuncular - Ulaş Tuna Astepe(Tahir), İrem Helvacıoğlu(Nefes), Mehmet Ali Nuroğlu(Vedat), Sinan Tuzcu(Mustafa), Öykü Gürman(Asiye)
Sen Anlat Karadeniz DEwomen Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/J6yFwE
atv Resmi DEwomen Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Sen Anlat Karadeniz Web Sayfası;
goo.gl/LpZM4g

atvdizitürkiyeturkeyprogramtvyayınsen anlat karadenizyeni diziUlaş tuna astepekaradeniz dizisiirem helvacıoğluöykü gürmanmehmet ali nuroğlusinan tuzcugözde kansusen anlat karadeniz 1. bölümsen anlat karadeniz izlesen anlat karadeniz son bölümSen Anlat Karadeniz 26. Bölüm

KOMMENTARE
Asten09 84848
Asten09 84848 Vor 11 Tage
Farkettinimi sırtını açarken masanın üstünde hacamat mazemeleri vadiiiiii
Asten09 84848
Asten09 84848 Vor 11 Tage
Ah nazar natural sennnn
Mustafa Nar
Mustafa Nar Vor 13 Tage
Cemil de Nazar'ı takip etsin! Hapis yatarsa da her şeyi bir bir anlatsın! Ama Cemil herhalde kızını final bölümü gelince kurtarır.
Mustafa Nar
Mustafa Nar Vor 13 Tage
Cemil, ailesi için Vedat'ı öldürür!
Ünlüler Yarışma
Ünlüler Yarışma Vor 17 Tage
Nazar 💙😣
Saliha Kutlu
Saliha Kutlu Vor 18 Tage
Ah nazar nefes o kadar dedi sen onu hiç dinlemedin
Dilek Arıcı
Dilek Arıcı Vor 19 Tage
Demeseydik tamam da O kadar dedik ... Inanaydın sende nazar
zerdogan72
zerdogan72 Vor 21 Tag
Müzigin adini bilen var lütfen :(
Ebru Arslan
Ebru Arslan Vor 21 Tag
Eh be türkan eh be nazar ya naptinuz siz ya
tahir kaleli
tahir kaleli Vor 22 Tage
Sahne nazar
Confident Teacher
Confident Teacher Vor 22 Tage
Firavun'u değil Nemrut'u öldürdü o karasinek asiyeciğim :)
Sıradan Anne
Sıradan Anne Vor 26 Tage
@@@
Güven bana
Güven bana Vor 26 Tage
Sen nefes e inanma ! Olacagi bu
Cengiz Ertuğrul
Cengiz Ertuğrul Vor 27 Tage
Ohhh iyi oluyo şu kıza nefese o kadar şizofren deyip güldü or.. elleribe sağlık vedatın
Vedat Sayer
Vedat Sayer Vor 27 Tage
ne güzel iz bırakmışım
melek Melek
melek Melek Vor 28 Tage
sinanmadiginiz acılar üzerine konuşmayın sahnesi 🙂
mert erdem Koyuncu
mert erdem Koyuncu Vor 28 Tage
Niye hiç üzülmedim acaba
Ravza Çiftci
Ravza Çiftci Vor 28 Tage
Nazara hiç üzülmeyenler o kadar geldiler konuştular hiç acımıyorum son pişmanlık fayda etmez demişler
Pakize Karaoglan
Pakize Karaoglan Vor 28 Tage
Kiz Okadar gitmek istemiyorum dedi kizi kendi ellerinle zorla yolladin simdi de bosuna aglama kendi sucun
CANPAREM
CANPAREM Vor 28 Tage
İğrenç bir film kadına şiddet yok diyorlar şiddete örnek film izletiyorlar hiç güzel değil
Zeytin Gözlüm
Zeytin Gözlüm Vor 29 Tage
Muratin bu izlerden haberi olmasi lazim. -Türkan hanim gözlerin kizimin üstünde olsun ama Vedata yakalanma desin -Vedat yigiti aliyor. Evde Yigit fark etsin söylesin Murata -Mercan belli etmeden iyilesmeye baskasin, muratla nefes kontrole götürürken yolda murata söylesin -Nazar üstünü degistirirken Tahir nefesi ilk bölümlerde doktorda görmüstü izleri, murat da öyle bir sekilde görsün. Bu izlerden haberi olmasi lazim. Duramaz yerinde biliyorum, ama nazar bu sekilde haykirir sevdigini.
Cesaret Ceferli
Cesaret Ceferli Vor 29 Tage
cek kalındı 😐
MÜZİK XXL
MÜZİK XXL Vor 29 Tage
Nefes e inanmıyordunuz şimdi inanın .Son pişmanlık fayda etmez ah Nazar ah
Beyaz Papatya
Beyaz Papatya Vor 29 Tage
zamanın değirmeni yavaş döner ama iyi öğütürrr
gizem dunyasi
gizem dunyasi Vor Monat
Hata var firavun değil nemrut u sinek öldürdü
harley quin
harley quin Vor Monat
Off
Hilal Kaya
Hilal Kaya Vor Monat
Türkan neden nazarın sırtını açtı
Merve Göksu
Merve Göksu Vor Monat
Okadar dediler inanmayinca böyle oluyormuş kendi suçunuz
Kübra Tekin
Kübra Tekin Vor Monat
Nefes e inanmadın arkasından atıp tutun şimdi sende o haldesin 😟 Yazik oldu ya sana da nazar 😣😣😟
Ahsen Küçük
Ahsen Küçük Vor Monat
Burada da şiddete uğrayan kadına sus evinde otur mesajı veriyor herhalde, bu dizi hangi düşünceye hizmet ediyor belli olmuyor. Psikopatlar şimdi sevdikleriyle tehdit etmeyi mi örnek alsın?
Biraz Gulek
Biraz Gulek Vor Monat
Artik Kalelilere inanin
alxx tkyy
alxx tkyy Vor Monat
nazarın susmasına hiç anlam veremiyorum amk kendi ailesi zengin mahkemeye giderler darp raporu var boşanır babasına söyler susmaya alışmışsınız siz
hain kosta
hain kosta Vor Monat
Hadi nazar söyle kız
Sabina Korikova
Sabina Korikova Vor Monat
Nefese inanmiyanar ayını yagda kavruliyorlar
game love
game love Vor Monat
ne olur bir kere şu yorumum tutsun (hadi like atın da yorumum üsttü kalsın hatta begenmiyenin telefonu kırılsın)
Rihab Bur
Rihab Bur Vor Monat
😘😘😘❤️❤️❤️❤️
mandalina sever
mandalina sever Vor Monat
Yoo hic de gozyasina bogmadı. Daha duygulu bir sahne olmaliydi bu cok yazik 👎
Sebnem Baqirova
Sebnem Baqirova Vor Monat
Torin mi dedi?
Seda korkmazcinar
Seda korkmazcinar Vor Monat
Nazar hamile mi
Tugay gönder
Tugay gönder Vor Monat
İyi oldu iyi
YAMAÇ KOÇOVALI
YAMAÇ KOÇOVALI Vor Monat
Eee türkan nefese inanmıyodunuz deli diyodunuz ne oldu bak aynısı senin kızının da başınada geldi işte. Ben böyle yazıyorum ama nazara üzüldüm
Muhammet Eminj Özay
Muhammet Eminj Özay Vor Monat
full izle neden koymadinizki ben kaçırdık yaaaa
Elif Smyye
Elif Smyye Vor Monat
Ne demişler insan kınadığını ve yaşattığını yaşamadan ölmezmiş.
nazmur kaleli
nazmur kaleli Vor Monat
Nazarın sonu ölüm olucak vedatın elinden ve muratta berrağa kalıcak bunun için çok üzülüyorum
Esmat Ebrahimi
Esmat Ebrahimi Vor Monat
Firevn değil nimrod
Michael mk
Michael mk Vor Monat
Ah nazarım ah olan sana ve murata olucak diye üzülüyorum canlarım benim inşallah kurtulursun 🙏
Mehmet Esener
Mehmet Esener Vor Monat
Kadınyen
- Elif
- Elif Vor Monat
ÜZÜCÜ
ceylan meric
ceylan meric Vor Monat
Ne kadar saçma ya
Berfin Koc
Berfin Koc Vor Monat
Asiyeden ozlu sozler
Söz | 60.Bölüm
Söz Dizi
Vor 17 Stunden
Donald Trump Goes To Battle With Another War Hero
The Late Show with Stephen Colbert
Vor 22 Stunden