Elimi Bırakma 14. Bölüm

  Aufrufe 1,608,990

Elimi Bırakma

Elimi Bırakma

Vor 22 Tage

Elimi Bırakma 14.Bölümde Neler Olacak?
=============================================
Kardeşini bulmanın sevincini bile daha yaşayamayan Azra, Mert’in kendisini değil Sumru’yu seçmesiyle yıkılır. Azra ne kadar da Mert’ten bir saniye bile ayrılmak istemese de Mert, Azra’nın kendisini terk ettiğini düşünmektedir. Bu durum Sumru ve Azra arasında büyük bir çatışmanın da başlangıcı olacaktır.
Fatma ise Mert’in elinden alınmasıyla en trajik hatırasını yeniden yaşar, çocuğunu geçmişte kaybeden Fatma bir kez daha Mert’i kaybetmenin acısıyla onu tekrar elde etmenin yollarını arayacaktır.
Azra ve kardeşi arasında bağ kurmaya çalışan Cenk içinse Kadir çoktan kötü planlarını eyleme dökmeye başlamıştır, Kadir Çelen ailesini içten fethetmek için düğmeye basmıştır.

Kanala Abone Olmak İçin
bit.ly/usyapimaboneol
=============================================
Dizinin Künyesi
Kanal: TRT1
Yapım : Üs Yapım
Oyuncular : Alp Navruz, Alina Boz, Dolunay Soysert, Cemre Gümeli, Seray Gözler Yeniay, Burak Tamdoğan, Gökçe Yanardağ, Ertuğrul Postoğlu, Ebru Aykaç, Batuhan Ekşi, İpek Filiz Yazıcı, Cemre Baysel, Emre Bey, Sueda Çil, Yıldırım Şimşek, Emre Ozan, Yiğit Kağan Yazıcı, Özgür Kaymak, Ercan Özdal,
Yönetmen: Sadullah Celen
Yapımcı: Süreyya Yaşar Önal
"ELİMİ BIRAKMA" Sosyal Medya Adresleri
=============================================
Facebook : facebook.com/elimibirakmatv
Twitter : twitter.com/elimibirakmatv
Instagram : instagram.com/elimibirakmatv
=======================================================
Üs Yapım Hakkında
Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım,
reality, talkshow, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta,
Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.
=======================================================
Üs Yapım Sosyal Medya Adresleri
Facebook - facebook.com/UsYapimStudyo
Twitter - twitter.com/UsYapimStudyo
Instagram - instagram.com/usyapimstudyo/
Üs Yapım Hakkında daha fazla bilgi için
www.usyapim.com
Üs Yapım İletişim
www.usyapim.com/contact
Kanala Abone Olmak İçin
bit.ly/usyapimaboneol

Üs Yapımtrt1dizielimibirakmaelimi bırakmaelimi bırakma tanıtımalina boz yeni dizialp navruz yeni dizielimi bırakma trtelimi bırakma trt1Alp NavruzAlina BozDolunay SoysertCemre GümeliBurak TamdoğanBatuhan EkşiEmre Beyelimi birakma son bölümelimi birakma alinaelimi birakma alpelimi birakma azraelimi birakma cenkelimi bırakma 14elimi bırakma 14. bölümelimi 14bırakma 1414. bölüm

KOMMENTARE
Ebrahim Jafarpoor
Ebrahim Jafarpoor Vor 5 Tage
sonrounoun ifasin çok ozal ifa edib
Lipok Jamir
Lipok Jamir Vor 8 Tage
English subtittle please
Röya Alışova
Röya Alışova Vor 9 Tage
Cooox gozel bir dizi babaaneyi coooox seviyoruz cenk azra cooox yaklşlyorsunuz sizi cox seviroyuruz
Hacılı Fatimə
Hacılı Fatimə Vor 9 Tage
☹☹☹☹😭
Королёва Кристина
Королёва Кристина Vor 10 Tage
Azra bir kere mizmizlanma ya
Королёва Кристина
Королёва Кристина Vor 10 Tage
O yuzden. Cocuk emizdirirken oturun yatmayin
Omerfaruk Yankin
Omerfaruk Yankin Vor 10 Tage
Su husniye teyze superya
Deniz Canavarı
Deniz Canavarı Vor 11 Tage
👍👍👍👍👍👍💕👍👍👍👍💞💞💞💞
Алтайско камерунский физик
Алтайско камерунский физик Vor 12 Tage
п
///
/// Vor 12 Tage
superrrrrrrrrrr dizi kurba oldum baba anne seker teze!!!
Sefa Goycayli
Sefa Goycayli Vor 13 Tage
CENKLE AZRA TEZ EVLESEYDI
Sefa Goycayli
Sefa Goycayli Vor 13 Tage
Ecenin kardesinden coooookkkkk zahlem gidiyor
Sefa Goycayli
Sefa Goycayli Vor 13 Tage
Arzaya karsi hakksiz olmaya
Sefa Goycayli
Sefa Goycayli Vor 13 Tage
Melis haqqsizin
Sefa Goycayli
Sefa Goycayli Vor 13 Tage
Bu dizini cox seviyorum
Sefa Goycayli
Sefa Goycayli Vor 13 Tage
Azerbaycan selamlar Mertle Azra birce qovussaydi nifret ediyom sumruya Feride hanim Gozel insadir Arda komik cocukdur Cenkle birce Azra evlenseydi Efqan ailesi komikdir
Erduan Redjepovski
Erduan Redjepovski Vor 13 Tage
Ay bu serap bu kadar aptal olmaz
Halim Şahin
Halim Şahin Vor 13 Tage
Ulan sumru şeytanın yaveri gibisin haa
Ali Eren
Ali Eren Vor 13 Tage
mert azra mert azra mert azra mert azra bu saçmalığa bi son verin lütfen
inor ai
inor ai Vor 13 Tage
Elimi birakma😍
mavi kaya
mavi kaya Vor 15 Tage
saçmalıkların toplandıgı tek dizi bu..azrayla cenk e böle bir senaryo çok yazık olmuş..sıradan basit aptal aptal sahneler..çocuk aylardır ortada yok gerçekde kafayı yersin yahu hayatına devam edemezsin burda maşallah herkes aşkınıda yaşıyo kavgasınıda ediyo ohhh..diziye gel
farzad kohestani
farzad kohestani Vor 16 Tage
Offf ama yeter fatma çiksin film den😒
Seriescolic
Seriescolic Vor 16 Tage
1:17:18 - 1:17:43 şu kısma gömün beni ♥
Həmidə Dövlətova
Həmidə Dövlətova Vor 16 Tage
👍
Şule Akkuş
Şule Akkuş Vor 16 Tage
Hepsi mükemmel ❤️ diziye bayılıyorum
Arda Kısa
Arda Kısa Vor 16 Tage
Arkadaşlar çok layık atında 10 uncu sırada olsun elimi bırakmaya çok layık atın şu an 12 sırada 10 sırada olsun
Azercel Azercel
Azercel Azercel Vor 16 Tage
😓😟Melise çok üzüldüm ya 😢
Halil Ararat
Halil Ararat Vor 16 Tage
Sumru'yu elime bir geçirsem var ya çatır çatır s.
Halil Ararat
Halil Ararat Vor 16 Tage
Hani Ceyda'nın annesi ile babası ölmüştü. Saçmaladınız iyice
Halil Ararat
Halil Ararat Vor 16 Tage
Mantık hatası. Cenk arabayı az geriye park etmişti geçen bölüm. Bu hafta araba az birşey ön tarafa gelmiş. 19:41'de
Onur Ozdemir
Onur Ozdemir Vor 16 Tage
Fenerbahçenin kanser ettiği yetmiyodu bide bu dizi çıktı
Vasif Velizade
Vasif Velizade Vor 16 Tage
yaziq cenk azra cox kotü
EMİN29 HD
EMİN29 HD Vor 17 Tage
Salam aleykum
Seferov Letif
Seferov Letif Vor 17 Tage
Mine👍
Melisa Altuntaş
Melisa Altuntaş Vor 17 Tage
Azranın boynunda kaç tane ben var 😄
Nezir Alioglou
Nezir Alioglou Vor 17 Tage
Şu efkan rolü ne saçma kiz sana aşık kız güzel parası var niye sadece parasını istiyorsun ki aqqq
Albano Romino
Albano Romino Vor 17 Tage
Supet👏👏👏👏
mina evcen
mina evcen Vor 17 Tage
Mert azra ve cenk 😍😍😍😍😍😍😍❤👑👑👑👑
Betterlater
Betterlater Vor 17 Tage
Azra’nın bu bölümdeki yaptığı bazı hareketlere gıcık oldum. Mesela Mert’in üstüne gitmesi, Ece’yi kıskanması vs. İnşallah bu devam etmez ve baştaki Azra’yı görürüz
Mariya Mirzeyeva
Mariya Mirzeyeva Vor 17 Tage
bu filme.baxamda ele bildim maraqsiz olacaq amma cox sevdim bu filmi.😍😍😘😘 cox gozel.amma coxda kederlenirem bezi sehnelere. Azerbaycandan salamlar her kese ♡♡
Adem Acaroglu
Adem Acaroglu Vor 17 Tage
seneryonu skm senin bole bodoslama intıkamamı dalınır az ipicu olsaydı bari supeli gosteren bişey
Ferid Gul
Ferid Gul Vor 18 Tage
Cenkin azraya seni sevirem demeyi Cox .xosuma geldi
EL vin
EL vin Vor 18 Tage
melis ayni kara sevda‘daki nihan gibi yaa huyu falan
Mikail Şahan
Mikail Şahan Vor 18 Tage
Azra boyle aglamayi nasil beceriyor acaba
Reqsane İbrahimova
Reqsane İbrahimova Vor 18 Tage
Şu fatmaya aciyan bi benim qaliba😑
Namiq Setdarov
Namiq Setdarov Vor 14 Tage
Salam bende çook üzüldüm...
Sokolov Kyazim
Sokolov Kyazim Vor 18 Tage
Cok guzel olmus lutfen devami gelsin nolur azrayla cenk ayrilmasin cok guzel
dilber xudayqulova
dilber xudayqulova Vor 18 Tage
Cenk Azra 😭😭😭😭😭
Anar Selimov
Anar Selimov Vor 18 Tage
Sona kadar bakdim wimdi yaaa uf burakin artik bunlar kovuwsun eski dizi qibi Sinanin awkini abisi alir yazik ya bu dizide kovuwsun artik
Shahnoza Mir
Shahnoza Mir Vor 18 Tage
Mert azra
Rosa Amaral
Rosa Amaral Vor 18 Tage
En español por favooor
Elimi Bırakma 15. Bölüm
TRT Televizyon
Vor 18 Tage
Elimi Bırakma 17. Bölüm
Elimi Bırakma
Vor 3 Tage
Elimi Bırakma 16. Bölüm
Elimi Bırakma
Vor 10 Tage
Dumbo Official Trailer
Walt Disney Studios
Vor 5 Tage
XXXTENTACION - BAD! (Audio)
XXXTENTACION
Vor 11 Tage
Elimi Bırakma 12. Bölüm
Elimi Bırakma
Vor Monat
Elimi Bırakma 13. Bölüm
TRT Televizyon
Vor 29 Tage
Ağlama Anne 4. Bölüm
Ağlama Anne
Vor 23 Tage
Zuhal Topal'la Sofrada 61. Bölüm
Zuhal Topal'la Sofrada
Vor Tag
Yasak Elma 20. Bölüm
Yasak Elma
Vor 21 Tag
Beni Bırakma 141. Bölüm
Beni Bırakma
Vor 22 Tage
MIX Ne puštaj mi ruku 14 epizoda
Zvezdica Sjajna
Vor 22 Tage
Elimi Bırakma 16. Bölüm
TRT Televizyon
Vor 11 Tage
Elimi Bırakma 15. Bölüm part 3
AYLA GÜLER
Vor 15 Tage