Bir Zamanlar Çukurova

Bir Zamanlar Çukurova

Vor 23 Tage

Bir Zamanlar Çukurova 7. Bölüm Özeti:
‘Bir Zamanlar Çukurova’da kartlar yeniden karılıyor, Yılmaz ve Fekeli taşları yerinden oynatmaya geliyor!
Şermin ve Saniye’nin korkunç planı yüzünden acilen doğuma alınan Züleyha, oğlunun ilk çığlığıyla dünyaya tutunuyor.
Züleyha ve oğlu ile artık ‘masal gibi bir hayat’ yaşayacaklarını umut eden Demir’i ise tatsız bir sürpriz bekliyor.
İntikam ateşiyle yanan Yılmaz artık yalnız değil. Yanında hikayenin tüm seyrini değiştirecek olan Fekeli de var. Peki, Fekeli’nin döndüğünü gören Hünkar nasıl bir önlem alacak?
‘Bir Zamanlar Çukurova’ her Perşembe Atv’de!
Aşkın sınırsız, kavganın ölümüne, umudun inadına yaşandığı “Bir Zamanlar Çukurova” atv’de...
Yapım : Tims&B Productions
Yapımcı : Timur Savcı & Burak Sağyaşar
Yönetmen : Murat Saraçoğlu
Senaryo : Yıldız Tunç
Oyuncular : Vahide Perçin, Murat Ünalmış, Uğur Güneş, Hilal Altınbilek, Bülent Polat, Turgay Aydın, Selin Yeninci, Sibel Taşçıoğlu, Selin Genç, Polen Emre, Mustafa Açılan ve Serpil Tamur, Kerem Alışık

Bir Zamanlar Çukurova DEwomen Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/iKjKpL

atv Resmi DEwomen Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

atvdizitvtürkiyeturkeybir zamanlar çukurovabir zamanlar çukurova izlebir zamanlar çukurova tanıtımVahide PerçinMurat ÜnalmışUğur GüneşHilal AltınbilekBülent PolatSibel TaşçıoğluKeremAlışıkBir Zamanlar Çukurova 7. Bölümbir zamanlar çukurova son bölümbzç tek parçabzç son bölümbzç 7bir zamanlar çukurova tek parça

KOMMENTARE
Nurgül bilgin
Nurgül bilgin Vor Tag
Beyaz gelıncıkten sonra guzel dızı Çukurova
Avjin TOKUŞ
Avjin TOKUŞ Vor Tag
Aşk-ı memnnu'da Beşir, burda da Gülten. Onların derdi esas beni kanser ediyor ya. Her şeyi bilip görüp bu kadar içlerine atması kalp krizi geçirtir insana. 🙄
Mehmet Ali Akbaş
Mehmet Ali Akbaş Vor 2 Tage
Doktor Sabahattine 10Saniye Bakınca Şermin Boşanalım Diyorsunuz :D
H Ahmad
H Ahmad Vor 4 Tage
Gaffurun para sevgisi bazen komik gerçekten 😂😂
H Ahmad
H Ahmad Vor 4 Tage
Sebahattin dahiliye doktoru psikoloji prof. Mübarek ameliyat da yapıyo herkese lâzım cinsten iyi de sır saklıyo
H Ahmad
H Ahmad Vor 5 Tage
Hünkar karakterini bi anne olarak analiz ediyorum ve güçlük çekiyorum anlamak hususunda sırf oğlumun şerefi için mal mülk için değer mi diye onu baba olarak görmek için mi diye birinin hayatını mahfetmek sonsuz acı çektirmek kaldı ki bile bile bunu yapmak acı verdiği kişide sevdiğini güllük gülistanlık bi ortamdan alıp eş yapmadı kendine kaderi kedere mahkum hayatlara hem derinden hüznüm hemde saygım var bu dizi ama gerçekte de var öyle hayatlar var ki biri de benimki nereden nereye
Alladin Ibragimov
Alladin Ibragimov Vor 5 Tage
Oh bir dəmir sənə heç yalan yaraşmadı
Meryem Abayli
Meryem Abayli Vor 5 Tage
yaa demir neden yalan soyledi cengoya yilmazin hakkinda pislikk
Tehmine Hesimova
Tehmine Hesimova Vor 5 Tage
Yılmaz 70 canlı
Latif Dur
Latif Dur Vor 5 Tage
demir sen nasıl bir gavatmışsın ağır gavat
الحمزه عمر الخطاب
الحمزه عمر الخطاب Vor 5 Tage
احلا مسلسل بل التريخ التركي👏👍👍
Hande Aksoy
Hande Aksoy Vor 6 Tage
Sabahattin Züleyha'ya aşık demicem ama sanki zaafı var gibi? 😵 Züleyha'ya olan bakışları bence pek te normal sayılmaz.
Ali bilmemne
Ali bilmemne Vor 6 Tage
Keske benide seven bir kadinim olsaydi.
Gamze Emre
Gamze Emre Vor 7 Tage
Sacma yapmislar gulten ile o kadin konusurlen yilmaz kelimesi basda konustular hamide de baya sonradan geldi cok sacma yapmislar yilmaz kelimesini duymasi imaknsiz
Buse Eroğlu
Buse Eroğlu Vor 7 Tage
Ben bu demir gibi erkeklerin var ya
G. A.
G. A. Vor 7 Tage
DEMIR SEN ADAM DEGILSIN !!! Insallah hakettigin cezayi bulursun!
zeynep Akyüz
zeynep Akyüz Vor 7 Tage
Saniyenin biçak fırlatişi😂
GÖLGE SHADOW
GÖLGE SHADOW Vor 8 Tage
Hiç eşarp takmasalarmış saçları açık
Saadia Ceylan
Saadia Ceylan Vor 8 Tage
Ne yaparsan yap demir efendi !.ister azab ister öldür ama aşk kalır
Tülay Arslan
Tülay Arslan Vor 8 Tage
O kadar mal mülk sahipleri koskoca konakta bir takım su takımı var hep aynı bardaklar ilk bolumden beri
Emrah Serdar
Emrah Serdar Vor 8 Tage
Doktor rolünü çok iyi yapıyor ve kerem alışık iki oyuncu mükemmel
AlBandari Khalid
AlBandari Khalid Vor 9 Tage
Dimir 😒😒
Antiga Gasimova
Antiga Gasimova Vor 9 Tage
,😃😃
Elya Elya
Elya Elya Vor 9 Tage
Züleyha sev Demiri kralicələrgibi yaşatır səni oğlunu sevgi bitən birşey Yılmaz sənə nə verə biləcəkdi sevgidən başqa mən olsam Demiri secərdim pulsuzluq cox pis şeydi mənimlə razılaşan varmı
Elya Elya
Elya Elya Vor 9 Tage
İlan məsələsidə erkən doğumu ört bastır etməyə kömək elədi
Beautiful Life
Beautiful Life Vor 9 Tage
Gaffar Atada parayi koklatiyo 😂
Fatos Yagci
Fatos Yagci Vor 9 Tage
Yeminle gültenin aglamasindan bana fenalık geldi
Muhsin Erdem
Muhsin Erdem Vor 9 Tage
Kuzenlerin tarif defteri merhaba
Fatma Qarayeva
Fatma Qarayeva Vor 10 Tage
Bu bölümdə kafurun işi cok zor🤣🤣🤣
Dennis Patty
Dennis Patty Vor 10 Tage
Vurulup suya düsüyor ama suda hic kan yok. Yersen...
Lyric God
Lyric God Vor 10 Tage
Vay kerem alışık abimiz, yakışır
Now Nana
Now Nana Vor 11 Tage
👏👏😫😫😫😫👌👌👌💃💃👍👍👍👍👍👍👍🤗
cemal hunal
cemal hunal Vor 11 Tage
gafurun daginik saclarini gorunce birden cicek abbastaki sakirin hali geldi
Mehmet Telli
Mehmet Telli Vor 11 Tage
Bu dizide sankii bir EZEL havasi var nedense
gunew gozelova
gunew gozelova Vor 11 Tage
hamine deyire ben gelin kocucem))
SÖZ Delisi
SÖZ Delisi Vor 11 Tage
Bu dizi başladığından beri en çok acı çeken Yılmaz.Hem fiziksel,hem duygusal😔😔😔😔
Mehmet Telli
Mehmet Telli Vor 11 Tage
1:39:59 ince detayi fark edenler 😀😀😂😂
Seher isci
Seher isci Vor 11 Tage
Ooo şevko reis de burdaymış 😂😂
Zara Zar
Zara Zar Vor 11 Tage
Yaa oncekilerde doktorlar ne iyilermis yaa simdi nerde oyle bisey yok paran hep parana bakiayorlar
Meryem Yegin
Meryem Yegin Vor 12 Tage
Heyt be fekeli senin gibi adamlar lazimmm...
Emel Milli
Emel Milli Vor 12 Tage
Demir 👊🏼❤️
Merve Göçken
Merve Göçken Vor 12 Tage
Sabahattin geliyor ' boşanalım Şermin ' deyip gidiyor adamı görünce tüm gerginliğim gidiyor ' boşanalım Şermin ' demesini bekliyorum 😁
Gozel H.va99
Gozel H.va99 Vor 13 Tage
Yilmax be ne bu cekdikl3rin😭
Talha Türa
Talha Türa Vor 13 Tage
Ben boyle dizi gormedim
Türkan Bedir
Türkan Bedir Vor 13 Tage
Lutfen biraz gercekci olun ya yilmaz vurulurken ceketi yirtik degildi gulten sudan cikarirken yirtik pirtikti cok dikat edilmesi gereken bir sahne
Norveç Norveç
Norveç Norveç Vor 13 Tage
Haminne ya zurnanin zart dedigi yerde yilmaz kim🤣🤣🤣🤣😂😂
mihriban 68
mihriban 68 Vor 13 Tage
Haminneden al haberi :))
pembe beyaz
pembe beyaz Vor 14 Tage
Sabattinin sakin konusmasina bayiliyorum kendini hic incitmiyo konusurken
ali eski
ali eski Vor 14 Tage
Yılmazı sürükleyen traktör kaç modelki böyle eskimiş
Rena Asadly
Rena Asadly Vor 14 Tage
Karagülü Özlem için izlediğim gibi bu diziyi de Züleyha için izliyorum. Efsanesin Hilal abla) Hizmetçilere kan kusdur😂
Bir Zamanlar Çukurova 10. Bölüm
Bir Zamanlar Çukurova
Vor 3 Tage
Bir Zamanlar Çukurova 6. Bölüm
Bir Zamanlar Çukurova
Vor Monat
Bir Zamanlar Çukurova 9. Bölüm
Bir Zamanlar Çukurova
Vor 10 Tage
Bir Zamanlar Çukurova 6  Bölüm
Lenat Hasanov
Vor Monat
Bir Zamanlar Çukurova | 1.Bölüm
Bir Zamanlar Çukurova
Vor 2 Monate
Affet beni! - Bir Zamanlar Çukurova 7. Bölüm
Bir Zamanlar Çukurova
Vor 24 Tage
Bir Zamanlar Çukurova 2. Bölüm
Bir Zamanlar Çukurova
Vor Monat